Ett underbarn!

Jag är pinsamt dålig på att uppdatera. Låg sjuk 5 dagar ungerfär och sen har jag jobbar 15-04 två dagar och sen även nattpass. Så har liksom inte riktigt haft tid. Jag ska bli bättre nu men jag lömmer helt enkelt. Mitt liv börjar ordna upp sig lite känns det som och då blir det lite mindre tid till att sitta här. Det enda sm saknas i mitt liv just nu är Johanna och jag ska inte ge upp det där. Jag vet att det snart har gått 2 år men sanna vänner ska kunna bråka och sen hitta tillbaka även om det i detta fallet vart ett ovanligt långt sådant. Jag ger inte upp i alla fall. På jobbet har jag äntligen börjat lugna ner mig och inte bli arg för minsta lilla. Jag tänker på fluffiga rosa moln och begraver alla ilskna tankar där. man kan nästan säga att jag har blivit ett under av vänlighet och medmänsklighet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test