Tant Nathalie

Har tagit upp en gammal hobby igen och har genast fått kommentarer om hur gammal jag är. Någon som kan gissa min hobby? Vad brukar man tänka sig att gamla tanter gör när dom sitter i gungstolen? Det är det jag pysslar med nu iaf. Jag har börjat sticka igen och just nu är det en halsduk till syrran i alla möjliga färger. Senast jag försökte göra en halsduk till syrran var när jag gick i 7an men den är fortfarande inte klar. Har egentligen inget tålamod för sånt här så jag stickiar samtidigt som jag gör något annat, typ kollar på tv. Var på sjukhuset idag med och röntgade benet och medans jag väntade passade jag på att sticka. Började igår kväll och har redan hunnit en bra bit. Ska bli roligt att se om syrran kommer använda den nån gång. Mitt nästa projekt är att sticka kläder till syrrans underbara chihuahua. Gulligt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hittar också på grejer som jag vill lära mig hela tiden... Just nu har jag 2 stickor, en gitarr, en virknål och en stepup bräda som jag kan sälja billigt på blocket.... eftersm jag tröttnat ganska snabbt på alltihop!

Postat av: Petra

Stickning är häftigt. Sådetså.

2009-02-08 @ 14:37:08
URL: http://www.metrobloggen.se/petra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test