Nathalie är förälskad!

Följde med syrran ut till Mölndal idag och tittade på Danny. Jag är såld, något så gulligt har jag då aldrig sett. Han e söt på bilderna men om man jämför med verkligheten e han nästan ful på dom! Hon som Emelie har köpt Danny av har ganska många chihuahuor hemma och dom va så himla underbara allihopa. Vilka personligheter! Den dagen jag ska settle down och är beredd på Svensson livet då ska vovven i villa, volvo, vovve och allt det där utan tvekan vara en Chihuahua. Till och med päronen börjar smälta och det var inte lätt från början kan jag lova. Har vi tur och farsan inte är allergisk kanske Danny får trippa omkring här hemma istället! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test