Line dance?

Jag kan inte fatta hur jag kan känna mig så glad och så ledsen på samma gång. Jag känner mig ensam och samtidit är det det som gör mig glad. Jag är glad över att inte behöva låtsas vara någon annan än mig eftersom jag inte inte kan ljuga för mig själv. Samtidigt är jag ledsen över att det är så få som faktiskt får lära känna mig som jag är. Det är iofs mitt eget fel. Jag gömmer mig här i min lilla bunker men nu är snart våren här och då är det dags att börja leva igen. Ska börja dansa bugg nu igen är det tänkt och jag funderar även på att börja med någor mer, typ line dance? Gillar lite udda grejer. Får se vad jag hittar helt enkelt. Några tips?

Kommentarer
Postat av: Evelina

Bugg är u hur kul som helst! Jag ska också börja bugga mer nu igen. Linedance är också riktigt skoj! Har gått i det i några år, men slutade när jag började bugga, tyvärr. Riktigt skoj är det iaf. Kan även tipsa om squaredance! Många tror att det bara är gamlingar och att det är trkigt men det är helt fel. Riktigt, riktigt roligt :D Hoppas du hittar något som du fastnar för!

2009-01-13 @ 14:48:20
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kan du inte ändra gärgen på ditt teckensnitt här i bloggen? Ser knappt vad du skriver ju, antagligen är det mina ögon det är fel på men om du bytte till svart text tror jag många fler skulle läsa din blogg :)

2009-01-13 @ 14:50:14
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Snyggt!! ;) Riktigt bra. Hihi :)

2009-01-14 @ 11:27:26
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Tycker du kan fundera på salsa om du tycker latinska danser är kul? Himla roligt att dansa! Annars finns det ju lindy hop, jag provade det i helgen.. riktigt bra fart, och roligt! Fortsättningskursen nästa söndag är redan bokad :)

Peter

2009-02-02 @ 19:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test