Sömnbrist



Shit jag är helt slut. Jag har inte ens hunnit sova förrän nu och än mindre kunnat sitta här. Jobbade 00-04 i fredags och hann inte mer än hem och sova 2 timmar innan jag skulle vara tillbaka igen och jobba 10-15. Fick ingen rast på jobbet och skulle slutat en halvtimme tidigare men fick jobba över en kvart ändå så var jävligt trött och grinig. Jag åkte hem efter jobbet och la mig för att sova en timme innan jag var tvungen att gå upp och göra mig i ordning eftersom jag skulle hem till Malin och sen skulle vi gå ut allihop. Har faktiskt tagit ett par bilder. Vi stack till Trägårn med har bara bilder från hemma hos Malin för hade ju annat för mig sen. Dansa och så förstår ni väl! hmmf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test