Godkväll! desperat försök till höstflört :)



Godkväll :) Malin heter jag och Nathalie har bjudit in mig här som gästbloggare, lite dumt av henne kan man tycka då jag absolut inte har en aning om vad jag skall skriva. Jag passar därför på att göra det här till en personlig kontaktannons för en höstflirt!

Jaha så vem är jag? Jag är nog en av de gladaste skitarna i Göteborg, oftast eller ja i alla fall när jag jobbar. Är en lisebergare just nu, dock inte en kanin.. sorry.. :( Påväg ut ur lisebergssekten nu (ni som arbetat känner igen det) och söker intressanta jobb efter två år av pluggande. Jag är lite bossig, på ett bra sätt , grr ;) och gillar folk med lite mothugg. Du får gärna vara vältränad, charmig, snäll, rik och allt men intressant räcker. Du skall givetvis vara blåvit(inte i håret) och inte inta andra droger än ipren.

låter bilderna tala för sig själva. skriver säkert något roligare nästa gång. puss puss puss / malin

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test