Unhappy

Snackade med en kille jag snackat med i säkert 2 år och han har alltid varit trevlig och helt plötsligt idag fick han världens personlighetsklyvning. Han kände tydligen att jag "rejected" honom som han så fint sa. Det gav honom rätten att kalla mig fet och att säga att det enda killar någonsin skulle vilja ha mig för är mina bröst. Ja, enligt honom då alltså. Jag som är så duktig på att lita på folk vanligtvis! Jag blev seriöst ledsen och att det var någon jag har pratat med så länge gör ju inte saken bättre. Det sista han sa till mig innan jag blockade honom var att även dom jag bryr mig om mest kommer vända mig ryggen förr eller senare för alla killar pratar tydligen bara med mig av en anledning. Jag vill inte ta åt mig men det här har hänt för många gånger förut. Ska nog sova bort allt och hoppas att jag känner mig bättre imån :(

Kommentarer
Postat av: Tobias

Va tråkig! Ja tyvärr är många killar skitstövlar! Men det finns några underbar iallafall, det är fråga om när man hitta.. Du kommer hitta en underbar en dag! Kram

2008-09-30 @ 08:32:23
URL: http://saibot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test