Nathalie har sålt sin själ till djävulen igen

Jag hade ju tänkt börja renovera idag men det blir nog inte riktigt så. Jag är för trött igen och jag ska jobba imorgon. Okej jag ska bara jobba 3 timmar och börjar inte förrän klockan 15 men jag behöver min skönhetssömn. För er som inte vet jobbade jag 6 månader på Mc Donalds innan mina 3 månader i Spanien och nu är jag tillbaka där igen för att jobba extra lite då och då medans jag fortfarande söker jobb. Så jag måste dit lite tidigare imån med så jag hinner roffa åt mig en omgång av dom fruktansvärt läckra kläder som vi Mc Donalds slavar måste bära. Har ni otur kanske det kommer en läcker bild på detta imån! Men nu är det dags att sussa om jag ska kunna charma någon rödhårig men ack så vilsen gäst. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test