Kladdkaka och Plommonpaj!



Idag har jag varit jätte duktig! Jag har faktiskt masat mig upp ur sängen och gjort något. Jag har ägnat hela dagen år att baka. Har gort kladdkaka, plommonpaj, tigerkaka och har börjat på plommonmarmelad tillsammans med min lilla mamma. Jag tycker inte om choklad så kladdkakan var enabrt för min lilla mor och min syster som älskar det för pappa han gillar inte heller choklad. Så plommonpajen var så han skulle ha något att äta han med. Tigerkakan skulle inte ha blivit till om inte mamma hade varit så långsam och fastnat ute i trädgården för att prata med grannen. Så nu ska jag vila mig lite för om jag hittar mitt recept på muffins imorgon så ska jag veva ihop äpplemuffins. Vi har hur mycket äpplen och plommon som helst här hemma och allt kommer från våran trädgård.

Kommentarer
Postat av: Recept scones bakning cheesecakes cupcakes choklad bröd bakrecept

Låter inte som ett dumt recept det, får jag pröva på här i hemmet nån dag. Plommonpaj är alltid gott!

Fin blogg du har förresten, Kram!

<a href="http://bakrecepten.se/recept-plommonpaj/">Plommonpaj recept</a>

2009-10-07 @ 07:25:41
URL: http://bakrecepten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test