Inferno

Vi gick ut efter jobbet eller jag åkte hem efter jobbet först och tog en duschade och började fixa i ordning mig lite grann. Sen dök Sofie upp som slutade en timme senare än jag och vi bestämde oss för eller rättare sagt jag bestämde mig för att locka hennes hår. Tog 500 år typ eftersom hon har extensions och jag lockade varenda liten en. Sen åkte vi in till stan för att träffa Yasmin men hon hoppade på vagnen på ullevi norra och vi tänkte gå till Vasastan. Vi hoppade av vagnen på Vasaplatsen och plockade upp Erik där som för övrigt fyller 21 år idag.  Yasmin hade hört att Inferno skulle va bra så vi gick dit istället. Bullshit! Inget för mig gillar inte musiken och det va för jävla tråkigt. Dom andra uppskattade det lite mer som tur var. Men vi gick ganska snabbt därifrån och masade oss in på Mc Donalds istället. Där fastnade vi ett tag så vi kom inte hem förrän typ kvart över 6. Känner mig ändå hyffsat pigg och då får man ta med i beräkningen att jag har jobbat 11-20 idag med.


Söta Yasmin



Erik och Sofie

Kommentarer
Postat av: André

Erik såg vaken ut. =)

2008-09-14 @ 18:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test