Guess who's back?

Ojdå.. Insåg precis att jag har undvikit bloggen i 4 dagar. Jag vet inte riktigt men får bara lite panik på vad jag ska skriva för tillfället. Inget händer ju i mitt liv och jag menar vem vill höra något om Mc Donalds? För det är det enda jag gör just nu. Spenderade iofs hela måndagen med att hjälpa min lilla mamma att baka. Jag bakade chokladmuffins med plommon, äppelmuffins och äppelrutor medans mamma gjorde plommon sylt. Vi har fortfarande helt sjukt mycket äpplen och plommon.
Jag menar det är det här jag pratar om? Jag låter som en gammal 50 åring. Bakar och snackar om frukt. Har alltid haft en gammal själ (och en aggressiv sådan).
Ska upp och jobba imån igen så är dags att sussa. Natti små yngel.

Kommentarer
Postat av: Egoina

va? vi behövde alltid mynt när jag jobba på BK. vi ääälskade myntmänniskor.

2008-09-24 @ 14:04:39
URL: http://egoina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test