Fot kris

Nu är jag tillbaka hemma igen. Var statist mellan 10.30 och 16.45 på den Falk film som ska va klar våren 2009. Ska bli kul att få se sig själv måste jag erkänna. Tänkte ta massa bilder och så men sån tur som jag har så kan ni väl fatta att batteriet tog slut precis då. Men jag ska mejla en av tjejerna som också var statist och be henne skicka lite bilder. Så det kommer bilder men jag vet bara inte exakt när. Är så öm i fötterna så det finns inte på den här planeten. Måste säga att jag inte riktigt fattat va ni brudar med högklackade skor får utlida. Brukar aldrig ha högklackat själv eftersom jag är tillräckligt lång som det är och det är jag numera väldigt tackasam för. För det här vill jag inte göra om. Stå i närmare 6 timmar i högklackade skor och dessutom försöka dansa. No thank you! Det lämnar jag till alla er små pymeér där ute. Ni ska veta att jag är grymt imponerad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test