Cry movie

Jag har gjort allt jag kan för att undvika bloggen ett par dar nu. Inte för att jag har gjort så mycket annat. Mest bara jobbat så kan ju vara det. Sofie sover över idag och hn börjar jbba kl 6 så det blir till att gå upp rätt tidigt för min del med. Så jag och syrran tänkte åka till Movieline och köpa Ps. I love you. Jag har sagt att jag villa kolla på den med mamma och min syster. Den filmen och A walk to remember är dom enda filmerna som gör mig lite gråtmild och snyftig varenda gång. Så jag tänkte att jag skulle gotta mig lite i hur dom gråter for once. Lite mys varning på det!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: vi får nog städa upp den där soffan ;D

2008-09-16 @ 08:10:28
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: haha om du säger det så, tre alarm i fortsättningen :D

2008-09-16 @ 16:38:27
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test