Vilka glasögon är bäst?

Jag vaknade för en timme sen och nu e klockan typ 20.00 hur illa är det liksom? Vaddå vända dygnet?
Laddade precis upp ett par bilder från när jag och morsan var hos optikern i fredags. Jag ska få nya glasögon är det tänkt och eftersom jag inte ser något utan styrkan i mina glasögon så var vi tvugna att ta bilder så jag skulle se hur jag såg ut i glasögonen jag provade. Så va inte blyga nu utan säg ärligt vilka som e bäst. Och inget klagande på att jag skelar tack.. Det gör jag nämligen bara när jag inte ser nåt och ska försöka koncentrera mig.


Kommentarer
Postat av: Mary

Haha kan tänka mig att det är ganska bra faktiskt. Jag gillar btw glasögonen på den tredje bilden :)

2008-10-13 @ 10:05:35
URL: http://www.maaarys.se
Postat av: Svemicke

Ska du nu vara mannekäng får du ju se lite gladare ut. :)





Jag röstar för glasögonen på bild numer 2. De andra är alldeles för fyrkantiga och det klär inte ditt runda ansikte.

2008-10-14 @ 19:04:09
URL: http://svemickeblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test