Rökfyllt Mc Donalds

Är hyffsat nöjd med gårdagens jobbinsats måste jag erkänna. Hann jobba två timmar innan fläktarna la ner och d blev rökfyllt inne på Mc Donalds vilket självklart bara kunde leda till en sak, Brandalarm!
Vi fick mota ut alla från restaurangen medans vi själva började städa och försökte lura i alla att det faktiskt brann. Sen skulle vi utrymma lokalen men istället för att behöva springa ut i stormen som resten av packet så kunde vi masa oss in i Nordstan där d var helt stängt och folktomt. Vi fick första parkett till ett bråk som började precis utanför.
Slutade med att restaurangen var stängd resten av natten och vi fick städa. Fick iofs sluta en kvart tidigare efter jag hade räknat två kassor. Gick åt helvete eftersom jag var så trött att ögonen gick i kors. Tror seriöst jag fick räkna om kassan 4 eller 5 gånger. Orka det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test