Pensionärsvarning

Ja, idag är det pensionärsvarning på mig. Klockan är lite över 7 och jag skulle seriöst kunna gå och lägga mig redan nu. Vart uppe sen två igår natt och har jobbat 6-15 idag. Sen, dum som jag är, fick jag för mig att idag var en bra dag att åka till morsans jobb för att sedan gå hem därifrån. Detta är alltså en rask promenad på cirka en timme. Vilket bara var grädden på moset eftersom mitt knä har krånglat hela dagen. Hela benet bara domnade av när vi traskade hemåt. Bravo Nathalie, du vet verkligen hur du ska plocka fram dina bästa sidor!

Kommentarer
Postat av: Tobias

HAHA.. välkommer till MIN klubb.. jag brukar vilja lägga mig tidigare än andy... men nu jag har varit sjuk så jag bry mig ej om det och det blev så igår vi somna efter 3... och han som säger att han vill upp halv tio.. jag är på benet redan, är bättre nu.. jag får drar upp honom och släpa honom till duschen. blir spännade...

2008-10-22 @ 09:22:44
URL: http://saibot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test