Nikken-party

Jag sa till mig själv igår kväll att jag skulle gå upp vid 12 bara så att jag någon gång kan påbörja hela grejen med att vända på dygnet. Lyckades jag? Njaa.. Kl 15.00 slog jag upp ögonen och tänkte att det var väl härligt med några extra timmars sömn. Så  det första jag gjorde var självklart att sätta igång datorn men nu var det endast för att fråga min lilla mamma och hon ville gå med mig. Hon brukar gå från sitt jobb och det tar lite mer än en timme så jag tänkte åka dit och gå med henne. Men idag skulle hon hem till våra kusiner på Nikken-party och hon refererade till det som något "hälso-tjafs" så jag tänkte inte mer på det. Det var istället min lilla pappa som frågade om jag skulle med dit. Jag gjorde i ordning mig rätt snabbt och åkte sen till morsans jobb.
Hela den här Nikken grejen handlade i princip om magneter och äckliga shake dieter. Smyckena var iofs rätt fina och ansiktsgrejena och nåt korngräs vi fick testa var det enda jag egentligen kommer ihåg. Var så satans hungrig så kunde inte koncentrara mig fullt ut. Vaknade ju upp och slängde mig ganska snabbt på vagnen. Åt bara lite hallonpaj hemma hos kusinerna. Ingen vidare diet. Verkar inte gå så bra det här.

Har förresten börjat ge mig fan på att jag ska lära mig gitarr. Bara det att gitarren vi har hemma är inte stämd och jag e tondöv, bra combo jag vet. Har försökt stämma den men det låter bara likadant hela tiden. Sen ska morsan leta fram sina gamla gitarrböcker ifrån garaget och jag ska bli grym, haha. Har bara lärt mig 5 ackord på 2 dar så kommer gå långsamt det här! Håll tummarna för mig!

Kommentarer
Postat av: Svemicke

haha... Nästa hårdrocksgitarrist - Nathalie! Lycka till, tjejen! Kommer säkert att gå bra när du är tondöv och allt. :) Spela gärna in en snutt och delge mig. :)

2008-10-16 @ 19:27:20
URL: http://svemickeblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test