Morgondagens träningsfreak

Jag har varit lite veckovild och var helt säker på att det var onsdag idag så istället för att städa huset som jag brukar så sov jag hela dan istället. Det innebar att pappa kom hem och blängde lite elakt på mig så jag åkte till morsans jobb och så gick vi hem därifrån. Måste börja bli lite hurtigare. Vaknade ju idag och hade världens träningsvärk i både armar och mage. Kunde inte komma på vad sjutton jag hade gjort igår. Okej gjorde massa situps så magen visste jag väl men armarna vad sjutton kunde det vara? Gick inte upp ett ljus förrän morsan också klagade på träningsvärk i armarna. Vi hade ju brytit arm hos kusinerna igår. Både mot min kusin och min moster. Oj vad jag har blivit duktig!

Var ute i garaget för att leta upp gitarrböckerna men såg spindlar större än mina tånaglar så jag gav upp och sprang ut direkt. Har dessutom hur mycket grejer som helst där ute så får blinka lite med ögonen åt morsans håll. Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test