Hemlighetsmakeri

Blev inget terapi-prat men jag gjorde ansiktsmask, färgade ögonbrynen, målade naglarna och gick på en lång promenad med min lilla mor. Lite Nathalie-tid helt enkelt. Kändes bra att få fixa sig lite och eftersom jag ska ut på krogen ikväll så vill jag inte se helt skabbig ut. Har ju köpt en jättefin vit klänning så kommer förhoppningsvis lägga up lite bilder senare. Får be min lilla syster att ta kort eller något. På tal om min lilla syster så vill hon köpa en liten chihuahua (Gör det!) och har hittat världens sötaste. Vi funderar på att kolla lite på honom och om vi blir kära så vet man aldrig. Tänkte kanske på torsdag innan vi ska iväg och jaaa... Vill inte säga vad vi ska göra på torsdag men ni kommer få se bilder sen. Om det inte ser alltför illa ut menar jag. Svammel drottningen börjar jobba om ungerfär 4 timmar så är nog dags att få några få timmars skönhetssömn. Natti peeps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test