Broken dreams

Jag har kommit fram till varför jag aldrig har något intressant att skriva här. Man kan skriva intressanta saker för att få sitt liv att låta bättre men för att komma på alla dessa mängder med intressanta saker så borde det ju liksom hända något i ens liv som inspirerar en till det. Där kommer vi till problemet, absolut ingenting intressant händer i mitt liv för tillfället. Jag går upp, åker till jobbet, jobbar, drömmer, åker hem, sover och sen börjar det igen. Dom få dagar jag väl är ledig är jag så trött att jag bara sover ändå. Fast å andra sidan händer det mycket mer intressanta saker i mina drömmar än det gör i mitt vakna liv så jag ska väl inte klaga. Börjar jobba kl 6 imorgon så dags att släppa taget och börja drömma igen. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Svemicke

Du kan bli en berömd och framgångsrik sci-fi-författarna om du skriver om vad som händer i dina drömmar. Nathalie's Dreams. Alfred Hitchcock (visste du att hans namn betyder liftkuk?) släng dig i väggen. Här kommer Nathalie!!! Ja, du får ju ha ett klatschigare namn än Johansson då.

2008-10-21 @ 01:42:10
URL: http://svemickeblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test