Bakfull

Ja, inte jag asså utan min kära mor. Minsta lilla glas och hon ligger däckad dagen efter. Det hände såklart idag med eftersom hon var ute med jobbet igår så alla dagens planer blev grusade. Vi skulle ha gått runt härlanda tjärn med stavar, ja so? man måste väl prova det med någon gång och jag trivs med min lilla mor. Det är ju alltid roligt att slippa röra på sig själv och mitt gymkort går inte att frysa upp eller va det heter förrän den 14e.
Sen skulle vi ha åkt till något ticnet och fixa med några biljetter och sist men inte minst skulle vi handla. Istället ligger hon och sover och jag sitter här. Ska jobba ikväll så känns liksom rätt meningslöst att försöka hitta på något nu. Sen börjar ju idol 20.00 med och nörd som man är missar man inte det.
What do you know? Någon uppstod precis från dom döda så blir nog lite matshopping trots allt. Lucky life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test