Återhämtning

Nu har jag återhämtat mig från gårdagen. Hade mega ångest men nu känns allt mycket bättre. Fått lite mer perspektiv på saker och ting skulle jag gissa på. Nu ska jag inte jobba förrän den 24e eller jag har iaf inga tider förrän då. Men dom ringer säkert in och väcker mig nån dag snart ändå. Av någon skum anledning verkar folk älska att väcka mig. Imorse va det en tant från arbetsförmrdlingen många dagar är det från Mc Donalds eller så är det min lilla mor som väcker mig för att se att jag inte försovit mig långt innan jag ens skulle gått upp in the first place.. Natti.

Kommentarer
Postat av: Svemicke

Du borde kanske försöka gå och lägga dig tidigare än kl 6 på morgonen? Gå upp klockan 6 istället några dagar så är du trött på kvällen och kanske somnar lite tidigare.

2008-10-14 @ 20:48:18
URL: http://svemickeblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test