Utmanad

Har liksom missat att jag blev utmanad av Mary så tänkte göra något åt det nu. Är så satans uttråkad ändå så.

Regler

Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa. Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.

1) Jag älskar julen och all snö..
2) Jag hade gärnat anmält mig till något liknande Biggest looser om jag hade sluppit vara med i tv.
3) Jag bryr mig alldeles för mycket om folk så för att inte visa mig sårbar verkar jag aggressiv.
4) Jag tycker mitt hår ser förjävligt ut.
5) Jag har alltid tyckt om Bryan Adams.
6) Jag har vart anti-piercingar hela mitt liv och nu har jag en i tungan och en i näsan.
7) Jag blir som mest lycklig när det snöar och jag går och lyssnar på musik när det är mörkt ute.

Jag utmanar Mikael och Tobias. Får räcka för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test