Minnesluckor

Blev utgång i fredags, för det var väl i fredags? Herregud va dåligt minne jag har. Jag tror det var i fredags med då har en dag bara helt magiskt försvunnit för jag har absolut inga minnen av lördagen. Ehhm.. Jag som inte ens drack i fredags. Jo visst fan ja, jag sov hela dagen eftersom jag inte kom hem förrän sent och sen på natten jobbade jag som vanligt. Var iofs rätt trevligt. Idag har jag vart på stan med Anahi och Linda. Först letade vi runt halva stan efter nån restaurang med kina-mat. Till slut blev det Ching Palace som det enda öppna stället och där satt vi ett bra tag. Sen blev det bio, High School Musical 3 och jag har en liten svaghet för just dom filmerna. *lskar disney filmer och dom här e så söta, så som man alltid drömde om att skolan skulle bli när man var mindre, minus allt sjungande då även om det hade vart trevligt att kunna det med. Svammel, herregud. Ska nog gå och sova. Drömma om vad som komma skall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test