Nattsuddare

Har jobbat natt nu varje dag sen förra fredagen om man inte räknar med måndagen som jag var ledig då. Har med andra ord inte sett dagsljus sen torsdag förra veckan. Lär inte bli för mycket av den varan förrän på måndag för då ska jag iväg till Synsam i Kungälv och prova linser. Det blir tredje gången jag testar linser men förhoppningsvis inte tredje gången jag får panik och misslyckas. E totalt fruktansvärt obehagligt att peta i ögonen. Jag får vänja mig eller skaffa söta små månadslinser som jag kan ha i även när jag sover.
Ska träffa André innan jobbet idag och förhoppningsvis blir det bio. Fick ju en 100-lapp i dricks på jobbet idag så den kommer väl till pass! Tack du genomgoda människa! :P Natti!

Kommentarer
Postat av: Trixie

sv: haha jobbade natt i somras så vet hru det är;P men det är ju lite drygt att sova typ dubbelt så mkt när man är ledig :/

2008-11-16 @ 11:36:19
URL: http://ewatrixierosalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test