Minus liv

Jobba 11-20 eller 12-21 är bland det vidrigaste som finns. Man jobbar under alla ruscher under dagen och inte nog med det så är en hel dag förstörd. Man hinner inte med något utan att jobba och sova.

Nog om det känner att det blir för mycket om jobbet här men det är också allt jag hinner med innan jag ligger på plus i kassan igen.

Ska sova nu snart igen. Har morgondagen ledig men då måste jag städa huset istället eftersom jag är den enda som är ledig. Sen ska jag försöka testa mina linser och så har ännu en dag gått. Mitt liv är inte på plus just nu alltså.

Kommentarer
Postat av: Polski

Lätt som en plätt. bara att kladda in i ögat och sen är det klart!

2008-11-20 @ 03:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test