Rising

Fick veta häromdan att de jävla snorungarna jag har som grannar hade ljugit för sina föräldrar och sagt att dom hade suttit inne och spelat. Att jag bara hade sprungit in där utan anledning. Så jag hade legat risigt till i deras föräldrars ögon. När jag fick höra detta var jag nära att upprepa historien. Funderade på att hemsöka ungjävlarna! Men jag är snäll nu. Eller jag ska försöka iallafall. Kände att det var Mc Donalds som drog ner mitt humör och jag börjar bli mer mig nu. Okej, helt snäll kommer jag aldrig bli men bra mycket bättre. Inga jävla pms-attacker stup i kvarten, hehe.

image20


Kommentarer
Postat av: Mary

Skönt, då slipper jag ha dåligt samvete :P

2008-05-16 @ 09:06:24
Postat av: Svemicke

He he he... Snacka om grannsämja. "Skräcktanten Nathalie som sätter oskyldiga barns liv i skräck." Ha ha ha... Charmigt!

2008-05-26 @ 13:08:42
URL: http://svemickeblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test