Vår?

image17

Det är slutet av mars och det är nu det borde vara vår.  Eller iallafall början på något som skulle kunna liknas vid vår. Tog det här kortet för ungerfär 1,5 timme sen. Hade precis jobbat och tyckte det såg rätt fint ut. Det är mitt hus kanske bör nämnas. Inte bara mitt. Men ja, jag bor där. Jag bor nere i källaren på andra sidan huset och jag har nog Sveriges mest välstädade rum. Har fått höra det ett par gånger iaf. Blivit hotad med anticimex, städhjälper och allt möjligt. Men jag tvingar ingen att komma hit. De flesta brukar faktiskt trivas. Eller så är folk för mesiga för att säga sanningen. Tänkte jag skulle slösa lite tid här för att bli trött. Men känner inte att det funkar speciellt bra. Är fortfarande pigg. Fattar inte hur jag alltid kan vara så pigg på kvällarna oberoende av hur lite sömn jag fått. När jag är som ett vrak på morgonen även om jag sovit 12 timmar eller mer. Har varit på bra humör hela dagen idag. Hoppas på att det håller sig till imorgon.  Nä, nu är det dags att lägga ner det här. Gör ju inget annat än svammlar. Men är lite nervös just nu så kan ju va en blandning av det och undermedveten trötthet.

Kommentarer
Postat av: Ewie

hoppas snön dör :P

2008-03-26 @ 02:12:23
Postat av: Nathalie

Jaa shit.. är ju sommartid snart.. men var e sommaren? lr våren iaf ^^

2008-03-26 @ 23:33:36
URL: http://noyo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test