The perfect illusion

Här gick man och trodde man var bra på bowling men den illusionen krossades snabbare än man trott va möjligt i fredags.  Tror inte jag ens behöver säga mer än så. Var riktigt kul dock. Trevligt att bowla med alla. Sen var det utgång till Chez för att träffa Peter, hans flickvän och vänner. Stannade inte speciellt länge men det hade vart en lång dag. Hade suttit hos frisören ett par timmar för att färga utväxten. Så var uppe redan vid 8 och känner man mig vet man att alla klockslag innan 12 är way too early. Efter frisören hämtade jag Sofie på Mc Donalds och vi åkte hem till mig. Sen sov hon över efter Chez. På lördagen var det dags att gå ut igen men först slingade syrran Sofies hår. Var ett jävla jobb med den där hättan. Höll på att bli galen. Jag är allt annat än en tålmodig person. Tröttnar fort om jag inte får vad jag vill. Får nog jobba lite grann på det där tror jag. Precis som jag borde jobba på mitt humör. Men nog om det nu. På lördagen gick vi till Respekt. Träffade på Matilda, en av arbetsledarna på Mc Donalds. Tyckte det var dålig musik där så stannade inte jätte länge. Gick därifrån vid 2 eller halv 3. Sen åkte vi till Avenyn för att hälsa på Moa som jobbar på Burger King där. Hon är en riktigt go tjej. Var någon från Mc Donalds som hade varit där inne och pratat med henne och kommit fram till att vi jobbade på samma Mc Donalds.. Fast hon kom inte riktigt ihåg vad personen hette. Spelar inte så stor roll i och för sig. Idag var det bara en lat dag typ. Gick till Munkebäckstorget för att handla frukt och mat. Tänkte leka lite med chokladfontänen som jag gav morsan i julklapp men den visade sig funka sådär. Åkte till morsans salsakurs med. Funderar på att börja dansa salsa jag med. Bugg är fortfarande svin kul men kan ju inte skada att kunna båda. Ska förresten börja dansa nu i slutet av mars igen hade jag tänkt. Någon som vill dansa salsa med mig förresten? Hade blivit väldigt glad =)

Kommentarer
Postat av: Mary

Svar; Hon kan få permanenta mig om hon vill ;)

2008-03-09 @ 23:40:16
URL: http://mariagrehn.blogg.se
Postat av: Mary

Haha, ja jag får göra det ;)

2008-03-11 @ 12:09:00
URL: http://mariagrehn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test