Sleepless in Gothenburg

Vaknade upp vid halv tolv på förmiddagen i förrgår blir det om man tänker på att det är efter tolv nu. Har i princip inte sovit sen dess. Jo, slockande ett litet tag på en soffa på jobbet. Jag var verkligen helt sjukt trött. Borde sova nu vet jag. Men kan inte riktigt. Jobbade 8.00-17.00 idag med och sov inget innan jobbet. Fastnade lite på msn. Lite dumt gjort måste jag säga. Missa massa sömn bara så jag kan få känna mig lika smart som en treåring igen, hehe.


I've learned....
That under everyone's
hard shell is someone
who wants to be
appreciated
and loved..

Kommentarer
Postat av: Sarah

Men det är skillnad på att KLAGA och att prata om att det är jobbbigt att folk kommenterara anonymt.. Därför ville jag ju ta upp det och fråga om alla upplever att jag bara klagar i min blogg! Det va inte för att KLAGA
utan för att ta upp det, för vem stör sig inte på att folk kommenterar ANONYMT! Det jag skriver i min blogg är åtminstone ingen tvungen att läsa, men när nån kommenterar måste jag ju läsa det.. Då är de ju nån som riktar de mot mig. Hur ska jag annars kunna ta upp detta & få veta om jag inte säger att jag tycker det är drygt när man kommenterar anonymt om saker?! Jag vet att jag klagar på en del, men det där va inte o klaga! Utan påpeka & fråga

2008-03-12 @ 23:37:42
URL: http://www.sarahohrns.blogg.se
Postat av: Sarah

Självklart stör jag mig på när nån gnäller över att jag klagar, pga en sjukdom jag har som jag tycker är jävligt jobbig! För det va det han/hon kommenterade på.. Det stör jag mig på eftersom personen dels inte BEHÖVER läsa min blogg & dels för den personen vet säkerligen inte hur jobbigt det är!

2008-03-12 @ 23:39:32
URL: http://www.sarahohrns.blogg.se
Postat av: Evelina

Hej vännen! det var ett bra tag sen! Ätit några naturella cheeseburgare sen sist eller? buggat nåt? Måste ses snart, ska spana in din blogg ofta iaf! Kolla gärna in min med :) puss

2008-03-13 @ 18:24:33
URL: http://ingelaevelinacarlsson.blogspot.com
Postat av: Svemicke

Varför överskriver du alla dina inlägg på engelska? Upptäckte det nu. Det var bara ett inlägg som hade svensk överskrift. :)

2008-03-14 @ 16:03:06
URL: http://svemickeblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test