Lediga helger efterlyses

Haft riktigt trevligt den här helgen. Jobbade på fredagen och det var väl inte det bästa kanske. Efter jobbet åkte jag till mormor. Var dags att fira henne eftersom hon fyllde 65 för bara ett par dagar sen. Lördagen var desto roligare när Malin, Peter och Emma kom dit på en oväntad visit. Vi sjöng lite singstar nere på mitt rum och Peter kommenterade som vanligt att jag hade en stor säng, hehe. Sen åkte Emma och Peter hem och jag och Malin skulle vidare till Fredrik för att kolla på Melodifestivalen. Var inte så många när vi kom dit men blev desto fel. Blev en del drickande för dom flesta men inte för mig. Senast jag drack i deras sällskap blev det lite pinsamt så tänkte visa att jag inte alltid är likadan innan jag gör bort mig igen. Men blev rätt kul till slut och Fredrik lovade att han skulle ge mig en rosa dildo i födelsedagspresent så glöm inte det nu, haha. Är ju trots allt ett par månader kvar. Idag slappade jag största delen av dagen men kände mig lite hurtig så bestämde mig för att gå in till stan. Gick sådär bra. Häll på att frysa ihjäl så gav upp när jag kommit till olskrokstorget. Tänkte att jag skulle bevisa för en viss Joakim att man inte kunde ta sig hem till mig på en halvtimme gåendes och nu vet jag att jag hade rätt. Tog en halvtimme bara att gå till Olskrokstorget. Sen blev det bio på kvällen. Ps. I love you. Sett den på bio två gånger nu och om det är någon som tycker om mig tillräckligt för att se den med mig ännu en gång skulle jag bli riktigt glad. Älskar verkligen den filmen.
     
image11

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det går fint med buggen :) Jasså, på vilket McDonalds jobbar du? Var och såg PS.I love you med min pojkvän igår för att du tipsat om den. Den var ju hur bra
som helst! Så jag anmäler mig som frivillig och se den med dig :D Underbart bra var den! puss

2008-03-19 @ 12:15:33
URL: http://ingelaevelinacarlsson.blogspot.com
Postat av: Sarah

Alla kort? Knappast.. Och jag har inte alls fått många dåliga kommentarer på bilder på mig, knappt en enda :S Sen jag startade den bloggen. Och det där är INTE konstruktiv kritik!!

2008-03-24 @ 22:42:18
URL: http://www.sarahohrns.blogg.se
Postat av: Sarah

Bara orden "haha Sarah lilla" är så äckligt nedlåtande. Bara att du inte fattar själv att detta inte är nån konstruktiv kritik

2008-03-24 @ 22:52:43
URL: http://www.sarahohrns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test