Foam Party

Hade min lediga dag igår, så jag och Justine var och shoppade en helt ny outfit till mig. Blev riktigt bra men det berodde mer på henne än mig. Hon har jobbat med kläder i 6 år och vart manager för två olika klädbutiker. Jag var inställd på att ha på mig mina nya kläder men vi bestämde oss för att spöka ut oss lite. Vi hade vår egen lilla Hawaiian night. Med såna där kransar runt nacken och korta hawaii shorts. Vi gick först till Banana Joe's igen och tog några drinkar med Justine's pappa och tre killar som han brukar hänga med på hotellet. Sen ville jag och Justine till BCM som är en stor nattklubb i Magaluf, vi hade läst att det skulle vara skumparty den kvällen/natten. Vi tog taxi med dom tre killarna in till Magaluf och hamnade först på Chaplin's.




 

Jag skulle lära mig att svepa drinkar så som engelsmännen gör. Jag tror inte det är mitt kall i livet. Jag klarar det bara inte. Så det slutade med att jag var den enda nyktra av oss alla. Killarna bjld på drinkar men jag stod och pimplade cola istället. Stället va rätt tråkigt så jag och Justine masade oss vidare och försökte ta oss till BCM. Vi hittade först inte ingången, fattade inte riktigt att det låg på den andra sidan av byggnaden. När vi väl kom in blev vi redigt besvikna, inget skum?! Justine högg tag i närmsta kille och frågade var skummet var. Det visade sig att det inte började förrän klockan 3.


När fixat drinkar och stod och minglade lite så såg vi plötsligt massa kiltar, wiiiee tänkte jag. Vi började prata med en av gubbarna i gänget, han ingjöd mig iallafall att komma till Glasgow och gifta mig med honom, hehe. Roliga är dom allt, och dialekten sen. Vi höll ihop med det gänget resten av natten sen och bara så ni vet är det sant att skottar inte har något under kilten, haha. Nää, dansade hela natten i skummet och man blev helt pisseblöt. Stackars Justine är bara 1.50 eller något så hon i princip drunknade. Killarna var tvugna att lyfta upp henne på sina axlar så att hon skulle kunna andas. Värsta var att få skummet i ögona, aldrig mer mascara på ett foam party! Vi stannade där till lite efter 5 även efter skottarna hade stuckit. Men det kom fram en kille till Justine och började tafsa så vi var tvugna att rymma så fort vi kunde. Där ute träffade vi på dom igen så vi gick för att äta. Dom hade kommit till BCM innan 12 så dom fick med sig handdukar när dom gick därifrån, vi däremot i bara linnen och korta shorts höll på att frysa ihjäl. Gentlemän som dom var gav dom oss sina handukar. När vi hade ätit följde vi med till deras hotell där en av killarna skulle hämta fler handdukar eftersom Justine fått för sig att vi allihop skulle bada, i ösregn. Sagt och gjort. Va svinigt kallt på land och faktiskt aningens varmare i vattnen.



Efter vi hade njutit av det otroooligt varma vattnet sa vi hejdå till skotten och bestämde oss för att gå ändå bort till slutet av palmanova, till Panama hotel. Vi trillade in på hotellet strax efter 7 någon gång, helt pisseblöta och med mascara ända ner till knävecken.


Kommentarer
Postat av: tessan

oh, du verkar ha de underbart :) <3

2008-06-02 @ 20:16:46
URL: http://aboutmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test