Stupidity

Jag vet att jag är sämst i världen på att skriva för tillfället men det händer så mycket hela tiden. Vill man har minsta koll får man nästan kolla in bilderna antingen på min facebook eller på bilddagboken. Där lägger jag in alla bilder som tas. Här skriver jag ju bara lite då och då. Har haft fullt upp. Vart ute varje kväll i en vecka nästa. Bara haft en dags vila eftersom jag har vart sjuk hela veckan. Dum som man är har man gått ut ändå. Och riktigt kul har man haft. Träffat ett gäng killar som e på svensexa från Bolton. Riktigt roliga grabbar faktiskt.



Träffade dom för första gången i förrgår och igår va vi ute alla tsm för första gången. Först va d såklart Banana Joe's, som vanligt. Men sen var det Magaluf, var på massa olika ställen, bland annat en riktigt bra indie bar. Bra musik.
 
     

Gav och Justine, Gav är killen som ska gifta sig. Bilden brevid är på Jonathan, riktigt trevlig kille och fint rött hår ;) Han har skottska förfäder och han äger en kilt. Ser man så bra det kan bli, haha. Ska ut idag igen och träffa alla är det tänkt. Måste bara fixa mig lite. Höll på att får spasmer på Aydin idag så ligger lite på efterkälken. Han är en riktigt bra kille ändå kan han göra mig helt vansinnigt arg. Aja, nog om det. Nu är det dags för alla att åka till Mallorca, checka in på något trevligt hotell och hälsa på mig. Jag har bara omgett mig med engelsmän och skottar hela tiden så skulle va lite trevligt att inte glömma bort svenskan ;) haha

Kommentarer
Postat av: Evelina

Va skoj du verkar ha! Nu ångrar du inte att du åkte va!?! puss :)

2008-06-11 @ 14:39:55
URL: http://ingelaevelinacarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test