Sjukling

Jag har inte skrivit på ett tag har varken haft ork eller lust till det. Varit sjuk med och är det fortfarande så kan bero på det. Hade något vansinnigt ont i öronen igår inte gråtit så mycket sen jag hade njursten i juni förra året och även om detta gjorde ont var njurstenen tusen gånger värre. Kom iväg till doktorn idag vid halv 12 och det visade sig att jag hade öroninflammation och öven inflammation i halsen. Inte nog med det hostar jag hela tiden och kan knappt andas för denna jävla förkylningen. Verkar som jag får allt på en gång här. Fått höra från somliga håll att det antagligen är det annorlunda klimatet här nere som gör det. Hur som helst har jag fått massa mediciner, dom gick på 33 Euro tillsammans. Så jag kommer under en veckas tid knapra 5 piller per dag, mums.



Jag som hade värsta planerna på att gå ut massa denna veckan eftersom jag för första gången här hade hittat några tjejer att gå ut med. Men dom åker hem nu på lördag så då är det bara alla killgäng från facebook kvar. Dom kommer hit i omgångar och addar i omgångar. Så jag kommer nog inte behöva gå ut själv men hade som sagt vart roligare med lite tjejer som omväxling.
Nu börjar jag bli sådär seg igen och det är dags att börja knapra på alla dom där pillrena men nästa gån ska det inte ta så lång tid innan jag uppbådar kraft nog att tvinga fingrarna fram över tangententbordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test