Pepparkaka på ingång!

Nu har jag bokat flyget hem, det blir den 14:e augusti. Flyger från Palma till Köpenhamn och där ska jag försöka hinna med ett flyg till Göteborg men jag har så ont om tid att jag för säkerhets skull bokade en plats på Säfflebuss som tar mig hem i annat fall.Om jag hinner med flyger är jag hemma 22.45 och annars är jag hemma med bussen 3.20. Är ju inte svårt att inse vad jag föredrar. Kommer bli extremt åksjuk på bussen om inte annat.

Är ju massa saker jag måste hinna med att göra nu innan jag åker. Hannah ska se till att jag får testa på Yorkshire pudding och så ska vi till Aqualand och det tredje kommer jag helt plötsligt inte ens ihåg. Jo just det ja, vi ska hinna med foam party på BCM också. Fast jag vill hellre ha en BCM väska än en BCM handduk. En sådan har jag ju redan ändå.

Har varit sjuk igen så har inte blivit mycket gjort. Har haft feber och mått förjävligt. Verkar som om det är någon som inte vill ha kvar mig här. Någon som spetsar mina drinkar med mega-baciller eller något sådant. Känner mig bättre idag så imorgon ska jag träffa Hannah på stranden. Måste ju pressa det sista nu så att det ser ut som om jag har varit utanför Sveriges gränser. Kommer komma hem som en pepparkaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test