Home sweet home

Nu är det slut på allt funderande gällande vad jag ska göra. För igår berättade Liam att dom inte behöver mig som Au pair längre. Dom ska tydligen ha massa gäster här under dom närmaste två månaderna. Jag kan antingen försöka hitta något annat här eller helt eneklt åka hem till Sverige. Det blir Sverige. Jag orkar inte stanna här längre just nu ändå. Det är bra väder, trevliga människor och allt sådant. Men jag vill samla pengar hemma så jag kan åka på en liten tour till England, Skottland och Irland. Åker jag hem nu kommer jag va hemma lagom till Göteborgskalaset, eller Göteborgs kulturkalas som det numera heter. Kommer också vara hemma lagom till föräldrarnas födelsedagar. Det är snart tre månader sen jag var hemma och jag har saknat vissa av mina vänner och tro det eller ej men har saknat familjen med. Har jag tur kommer André dyka upp i Göteborg bara en vecka efter jag kommer hem igen. Jag ser faktiskt fram emot det!

Kommentarer
Postat av: jim

då ses vi ju snart!!!! :D:D

2008-07-27 @ 22:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test