What a night

Har jobbar 21-07 idag och ska sova nu alldeles strax hade jag tänkt. Saker och ting gick bättre än väntat på jobbet idag. Ingen matsal och ytterst lite städande. Men som vanligt all denna mobbing. Dom verkar ha lagt ner hela grejen med att kalla mig fru Ågren men det är ju bara en av sakerna. Ali sa att han skulle skaffa hotellrum och grejer. Humor? knappt. Emelie tyckte såklart det var roligt men hon var så snäll resten av natten så det gör inget ;)  Fick höra någt om att någon skulle ha rodnat. Rätt roligt faktiskt. Men det var en rätt bra natt. Fast fick jobba över en kvart eftersom killen som skulle ta kassan efter mig va sen. En kvart mer eller mindre är väl ingen stor grej men kom hem 45 minuter senare än vad jag skulle ha gjort annars. Nää, här blir inga barn gjorda. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test