Singstar night

Var hos Therese i Kullavik idag och sjöng singstar med henne, Yasmine och Sara. Jag ägde ju då såklart, hehe. Fast Therese va inte illa hon heller. Låg alltid bara några få poäng bakom. Men satt och kände mig nervös hela tiden. Fast jag vet inte riktigt varför. Okej, jag vet varför men det är inget jag känner att jag kan skriva här. Kan ju bli användbar information om det kommer till fel person. Saknar M med. Har inte träffat henne på länge och vet inte heller riktigt vad jag ska göra. Är lite läskigt att se någon som alltid varit så stabil tappa greppet. Men jag älskar henne och jag hoppas hon vet att jag finns här. Jag är bara ett telefonsamtal bort no matter what.  Känner inte att jag får ut något av det här inlägget. Det är egentligen bara text för undvika att skriva det jag egentligen borde. I've got a confession that i'm not really ready to reveal. Det är ju alla hjärtans dag idag så Grattis Emelje och Elias på 2-årsdagen och grattis morfar på 70-årsdagen. Själv blir det väl att sitta hemma framför datorn. Orka gå på stan och se alla gulligull par överallt. Fast kan ju alltid be nån kompis komma hit och kolla på film eller något.  Någon som har förslag på något bra man kan hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test