Positivt överraskad

M åkte nyligen härifrån. Var inte svår att prata med och jag hade faktiskt saknat honom upptäckte jag nu. Vi e mer lika än va man först kan tro. Han missade först bussen så kom en halvtimme senare än tänkt men vi promenerade ett tag ändå. Sen gick vi hem till mig för att hämta mössa och vantar men vi fastnade inne och skulle kolla på Scrubs. Visade sig att det började en timme senare än vanligt idag.  Hann kolla på tv en timme innan vi upptäckte att bara en halvimme senare skulle sista bussen gå. Lite trist faktiskt. Men vi har ju sagt att vi ska träffas 2 gånger detta året så blir väl om ett halvår igen, hehe. Nu sitter han på 591an och jag glor lite på Spin city. Om en kvart börjar Los Lopez. Så jag får gå och ringa taxi. Börjar ju jobba om ungefär tre och en halv timme. Ingen höjdare. Sen ska jag shoppa med syrran när jag slutat jobba. Kommer va lagom hungrig och grinig.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha :p Jo jag är också det tyvärr :/ Så vet inte hur mkt framåt de går men har ju åtminstone slutat me de mesta sött/fett ja åt innan & går på promenader så lite hjälper de kanske ;p

2008-02-13 @ 10:11:45
URL: http://sarahohrns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test