Get over it

image7
Vart uppe på benen idag. Kändes förvånandsvärt bra. Var och handlade lite så sitter och frossar i meloner och cashewnötter just nu. Måste seriöst ta tag i mina matvanor. Bara det faktum att jag har gått ner 3 kilo av att äta lite bättre under knappt en vecka gör ju att man fattar hur illa det har varit. Jag kan bara tacka mitt underbara DNA för att jag inte är 160 cm eller något sådant. Då skulle jag fan vara bredare än jag var lång. Har alltid velat vara lång och jag är väl hyffsat lång, 176 cm. Så jag ska absolut inte klaga. Men gudarna ska veta att det är många bra killar som elimineras när man måste kolla så dem inte når en till hakan. Lite överdrift, sure. Men ibland är det inte bättre än sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test