Slänga känslorna på bordet?

Jag jobbar numera 6 dagar i veckan och är helt slut. Tänker också mer än vanligt. Tror jag har åkt dit på riktigt den här gången. Fallit för någon på jobbet som jag inte borde. Så jag måste verkligen hitta ett nytt jobb för det här fungerar helt enkelt inte. Jag vet att det inte är besvarat för så bra på att dölja något sånt tror jag inte att någon är. Men grejen med mig är att jag aldrig slutar hoppas förrän jag vet till 100%. Jag vet att jag borde men det gör det inte lättare. Varför blir man alltid så himla dum av att falla för någon? Man tänker helt enkelt inte. Eller man kanske ska säga att hjärncellera inte används så som dom borde. Ska försöka göra något åt det så snart jag kan, kanske nu till helgen? Sen är det bara att släppa allt eller göra något åt det beroende på vad svaret blir. Någon som har något smidigt tips? Eller är det bara att slänga ut alla känslor på bordet? Kanske borde dricka lite först? Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Svemicke

Hade någon tjej kommit fram till mig och "slängt känslorna på bordet" alkoholpåverkad så hade jag nog bett henne återkomma med de orden då hon var nykter så det var ingen bra idé.



Linda in det lite snyggt. Visa lite intresse för vederbörande och fattar han inte signalerna så får du väl säga det rakt ut. Vad har du att förlora? "Nathalie är dum i huvudet för hon sa att hon är intresserad av mig" kommer han inte att säga.



Tycker det är kärlekstrubbel till höger och vänster på den där arbetsplatsen.

2008-12-11 @ 13:02:50
URL: http://svemickeblog.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jo det är lite alla knullar alla har jag hört

2008-12-11 @ 23:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test