Lets face it

Ja, för så är det. Jag kommer inte våga säga något, som vanligt. Jag är så fruktansvärt dålig på att ta första steget även om jag nu vill. Jag vill liksom vara säker på att det finns något innan jag gör mig så sårbar. Vill inte stå där och känna mig dum när man inte vet hur länge jag kommer jobba med personen i fråga. Jag kanske helt enkelt ska ta och bli nunna eller något istället. Koncentrera mig på att snacka med gud eller va det nu är dom pysslar med. Orkar inte med alla dessa problem hela tiden. Jag hittar ändå bara fel killar. The story of my life.

Kommentarer
Postat av: Kanonen

Gör det som känns rätt. Eller som Nietzsche sade: ångra aldrig det du gjorde, ångra det du aldrig gjorde. Följ ditt hjärta, för innerst inne vet du vad du vill. Det gäller bara att göra det på ett sätt där man inte sliter ut sitt hjärta och lägger det på bordet. Finns det vilja, fins det väg!

2008-12-13 @ 21:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test