I'm a coward..

Precis som jag visste så vågade jag inte. Men har fått veta några mindre smickrande saker om personen och jag vet att jag borde lägga ner det här. Han skulle vara en jätte bra vän om inte annat. Han är inte bara ett skal som många andra. Det finns humor och intelligens. Vill inte säga för mycket heller utifall någon inte borde läsa det här gör det. Vill inte skrämma bort något.

Har förresten vart inne en jätte trevlig kille på Mc Donalds och han åt framme vid disken och pratade med mig samtidigt. Han kom tillbaka nyligen igen och den här gången hade jag rast samtidigt så satte mig och snackade med honom. Det är trevligt att se att det finns bra människor här i Göteborg. Folk som inte är rädda för att lära känna nya människor på lite konstiga sätt. Folk som är öppna och intelligenta. Man kan bli positivt överraskad varje dag!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej Nathalie! Allt bra med dig?

2008-12-16 @ 11:42:37
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test