Tidsvild

Jag har lyckats vända helt på dygnet. Vaknade upp precis, så det måste ju vara något som e fel. Jag lever som någon jävla vampyr på nätterna. Vet att det knappast kan vara bra och hälsosamt för mig. Men hur sjutton ändrar man en 21-årig vana? Ja eller nästan iaf, var uppe halva nätterna även när jag gick i skolan men var iofs uppe och hoppade tidigt ändå. När jag var liten bebis var jag likadan som nu, gick och la migh sent och gick upp sent. En sån unge vill jag med han en vacker dag!

Ska förresten ut och spurta på gatorna med min kära mor nu snart. Hon har lyckats lura i mig att motion ska vara bra. Om jag inte passar mig kanske ni snart ser mig sitta gnagandes på en morot på en parkbänk någonstans.
Försöker få håret att inte bli så slitet så har inte tvättat det på ett antal dagar, tänker inte berätta hur många för då blir ni bara rädda. Lets just say att det ser ut som om jag har levt utan dusch i en månad, äckligt! Så hur gömmer man bäst sin snygga frisyr utan att behöva använda värsta turbanen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test