Skype beroende?

Finns det något ord som heter Skype beroende? För gör det det så får jag sälla mig till den underbara skaran. Hur fantastiskt är det inte att få vänner runt hela jorden som du kan prata med utan att det kostar dig ett öre? Och då snackar vi verkligen prata med till skillnad mot msn eller aim eller vilken annan messenger som helst. Man får bättre kunskaper i nya språk och plötsligt känns det inte som om den där irländska killen är så långt bort trots allt. Eller den där bästa kompisen som flytt landet och bestämt sig för att åka till Australien av alla ställen.

Sök efter Nalie87 och ring mig!

Kommentarer
Postat av: Svemicke

Skype är överskattat i den mån mabn pratar dator till dator. MSN har exakt samma funktion. Det sägs att kype har bättre ljud, men man ska prata, inte lyssna på musik. Själv sköter jag alla konversationer via MSN. Tänker inte ens installera processordödaren Skype. Har gjort en gång. Aldrig mer.



Fördelen med Skype är istället att man kan ringa från dator till telefon. Dessvärre inte gratis än, men det kanske kommer.

2008-08-28 @ 13:51:39
URL: http://svemickeblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test