Latmask

Jag är för jävla lat alltså. Tror ni det blev några äppelmuffins idag? Nä, inte det inte. Vaknade upp vid 5 och då var det dags att duscha och göra i ordning sig eftersom jag väntar på att Fia ska ringa så att vi ska till Örgryte på fest. Måste hinna äta något innan jag drar dit med. Håller fan på att svälta här. Jag avskyr att laga mat för jag bränner ändå bara allt jag försöker mig på att göra. Sen tycker jag att man liksom tappar matlusten medans man lagar maten och då är det ju ingen poäng att ens börja. Så jag funderar på att lyxa till det med en pizza eller något. Är redan långt över size 0 så en pizza hit eller dit lär fan inte göra någon skillnad. Berättar mer när jag kommer hem sen. Inte för att jag tror jag kommer hitta min rödhåriga skotte där ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test