Kackerlacks attack!!

Seriöst.. Låg här i godan ro och kollade på en film på datorn. När jag plötsligt hör tassandet av små fötter någonstans ifrån. Jag kollade mot dörren och där på dörrkarmen sitter fan den fetaste jävla kackelackan jag någonsin sett. Den sitter i princip och tuggar på min dörr. Jag lovar man kunde fan se huggtänderna. Har nog aldrig blivit så rädd i mitt liv. Hjärtat har bultat i 120 i en timme eller något nu. Vågar inte ens gå och lägga mig, ligger bara och stirrar mot dörren. Jag lyckades lura ut den ur mitt rum men den sprang bara till skåpet med lakan som ligger tvärsöver så den kan ju komma tillbaka närsomhelst. Hade hans kusin på besök för två dagar sen eller något men han va snäppet mindre (fråga mig inte varför jag tror att det var en han)  och såg inte lika farlig ut. Lyckades lura in kusinen i en låda och kasta ut honom genom fönstret. Men dagens lilla rackare hade speed i arslet och han måste seriöst ha sniffat insektsspray eller något för han kunde klättra på väggar med! Inte nog med det kunde han även flyga och när han viftade med sina äckliga spröt mot mig var jag nästan nära att hoppa ut genom fönstret istället.

Kommentarer
Postat av: caroline

kolla gärna min blogg.

2008-08-19 @ 08:39:47
URL: http://carolinejo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test