Find me a Cowboy

Ja, varför inte? Kan ni inte se mig uppsvingad på en hästrygg med en hatt på huvet och en snygg cowboy någon meter bort? Det kan jag i alla fall. Har alltid haft en svaghet för skottska dialekter och rödhåriga killar men kanske ska ta och simma över det stora blå för att hitta mig en goding.
Det faktum att dom går upp när jag inte lagt mig ska väl inte behöva vara något problem? 
Får nog ha lite mer koll på vad som händer i USA, söka till lite såna program och se vad som händer.
Jag kan ju inte stanna här och vänta på att möjligheterna ska komma till mig, får helt enkelt ta saken i egna händer och hoppas på ett lyckligt slut!

Kommentarer
Postat av: Svemicke

Man pratar inte med skotsk accent i USA, Nathalie. Det gör man i Skottland. ;-)

2008-08-28 @ 13:53:49
URL: http://svemickeblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test