Back in business

Jag såg när jag loggade in att jag har lyckats undvika bloggen i närmare 3 veckor. Har tyvärr gjort det medvetet eftersom det har hänt så mycket och jag har inte haft nog med energi för att skriva om det. Jag orkar inte det nu heller egentligen. Förstår inte hur människor som Blondinbella och Kenza som ändå har typ 3000 andra saker varje dag orkar uppdatera sina bloggar så många gånger. Jag blir helt matt av att tänka på det och hur kommer man på så många grejer att skriva om hela tiden. Kan ju bero på att det händer så mycket i deras liv eftersom dom blivit kända, men hur fan gjorde dom i början av bloggandet?
Jag ska ju inte klaga eftersom jag går in och läser var och varannan dag. Jag tycker dom uppdaterar för lite om man jämför med hur mycket jag kan läsa per dygn men det är ändå imponerande med all den orken.

Jag tror att människor som dom suger musten ur människor som mig. Dom har så jävla mycket överskottsenergi att det helt enkelt inte blev någon över till mig. Tror jag ska börja använda det som anledning till varför jag är så lat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test