Nu är det dags

Har mejlats ännu en del gällande Mallorca så nu återstår det bara att skriva under kontraktet isåfall. Läskigt. Precis när saker och ting börjat gå bättre här hemma. Jag börjar till och med känna mig mer harmonisk på jobbet. Sånt tar alltid tid för mig. Ser inte fram emot att eventuellt behöva säga upp mig där. Har börjat trivas riktigt bra. Trivs med människorna där iallafall. Även om jobbet i sig som känt kan få mig att bli lite irriterad. Har nog insett det som alla verkar ha fattat innan mig, att jag skulle va bra dum om jag inte tog chansen. Finns bara två saker som skulle kunna hålla mig kvar. Det ena skulle vara om något riktigt hemskt hände här hemma eller om något riktigt riktigt bra skulle hända. Men just nu hoppas jag inte på något av det. För jag känner mig hyffsat redo att lämna Sverige för ett halvår.

Kommentarer
Postat av: maliiin

en till som lämnar mig : (? men du får nog as kul iaf : )

2008-04-19 @ 18:01:05
Postat av: Ida

Tjena! När ska du åka om du åker? :) Jag åker nämligen till Teneriffa som aupair i augusti! Kram

2008-04-19 @ 21:26:49
URL: http://idaclason.bloggie.se
Postat av: tessan

du gör helt rätt om du åker, det kommer bli ett minne för livet. :) go for it!

2008-04-20 @ 20:22:42
URL: http://aboutmylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test